сряда, 23 май 2012 г.

Книга за джунглата

В днешната публикация ще покажа картичката, която направих за първия рожден ден на племенника на моя близка приятелка.


Жирафите са доста интересни животни и  са ми любимци, наред с белите мечки. Преди време, когато момичетата бяха малки, четяхме поредица детски енциклопедии с разкошно изрисувани илюстрации, в която бяха описани любопитни факти за животните в джунглата, в саваната, на полюса и т.н. При жирафа особено впечатление ми направи това, че освен шията, значителна дължина има и езикът му,  който  достига  50 см и животинката го използва за...почистване на ушите. Респектиращо!
Та да се върна към картичката. Шаблона за жирафа  взех от тук. В галерията има и други сладки животинки.С програмата Paint  изчистих надписите от шаблона и после го разпечатах три пъти върху три различни цвята картон с размер А5. Картона за главата е доста тежък и имах сериозни опасения дали принтерът ще го "преглътне", но нямаше проблем. После изрязах отделните части и залепих. Беше доста забавно. Ноздрите и веждите на жирафа с изрезки от пеперуден пънч. Последва монтирането на отделните части върху основата и направата на въртящата се глава. Начинът, по който главата на жирафа се движи, е заимстван от тук.
За пилето на главата си нарисувах шаблонче, защото се оказа, че всичките ми "птичи" печати са едни такива елегантни и деликатни, пък аз исках наперена и леко смешна птица. Декорацията на пилето е направена с изрязани формички от мини пънч - цветенце и завъртулка.

Смятам да вкюча картичката в: Забавлятелство Седмо: Книга за джунглата" , Crazy4Challenges - C4C137, CAS-ual Fridays:CFC53
Хубав и усмихнат ден на всички! :)

13 коментара:

  1. Определено много ме усмихна. Отдавна не се бях радвала така на картичка. Много ми харесва това жирафче.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна сладурска усмихваща картичка! И клатещата се глава на жирафа много ми хареса!Радвам се,че избра да я споделиш в Забавлятелството!

    ОтговорИзтриване
  3. Страшно идейна и веселяшка картичка - жирафчо е уникален :)

    ОтговорИзтриване
  4. Love yoru giraffe and those googly eyes are perfect! So glad you could join us this week at CAS-ual Fridays!

    ОтговорИзтриване
  5. Ей на това му се казва ужасно готина, веселяшка и прекрасна картичка за детски рожден ден! У-ни-кал-на! Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Super cute and fun!Perfect birthday card! So glad that you join the fun with us at CAS-ual Fridays!

    ОтговорИзтриване
  7. Your giraffe is beyond adorable. Thanks so much for playing with us at CAS-ual Fridays!

    ОтговорИзтриване
  8. Много сладко! Трудът си е заслужавал и ефектът е невероятен! Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  9. Ето тази картичка е сред фаворитите ми... много е весела и закачлива!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря! Наистина се радвам, че ви харесва:)

    ОтговорИзтриване