понеделник, 7 май 2012 г.

Относно мечтите

Понякога те се сбъдват. И не само това, ами понякога имам усещането, че и вселената ми помага. Това обаче е само понякога. Друг път лошият късмет ме следва по петите и тогава се свивам на кълбо като таралеж, скътвам надълбоко всички мечти и надежди, и просто чакам периода да отмине. Той отминава, понякога по-бавно, отколкото ми се ще, ама все пак отминава. Днес е ден, в който ми се струва, че е време да скрия бодлите. Просто се надявам, че светлинката в края на тунела не е от приближаващ се влак.
 Заета с подобни мисли, през почивните дни правих картичка за имения ден на наш близък приятел. Може би заради особеното настроение, в което бях изпаднала, реших върху картичката да няма стандартно пожелание за имен ден. Предпочетох да е по-скоро послание с позитивен заряд.


Отпечатах посланието на английски, не защото не харесвам кирилицата, а защото много харесвам използвания шрифт, за който реших, че идеално пасва на картичките ми, но няма вариант на кирилица.
Морският възел е дело на Милото. Брадсовете боядисах със сребърна акрилна боичка. Допълнително разнищих ръбовете на хартията, за да изглежда по-стара. Пликът, в който беше картичката, също беше украсен с печат от същия комплект. Изображението на кораба ембоснах допълнително с прозрачна пудра.
Като гледам картичката сега ми се струва, че е една от най-сполучливите, които съм правила (казах скромно аз). Радвам се, че отиде при точно този получател :)
Е, това беше от мен. Хубав и усмихнат ден, продължавайте да мечтаете и да следвате мечтите си!
Смятам да включа картичката в предизвикателството на That Craft Challenge Blog:  One for the Boys , а също и в предизвикателствата на Crafty Cardmaker:Challenge 67 For The Boys и на  Cute Card Thursday: One for the Boys

15 коментара:

  1. Страхотна!Направо ме обездуми :)

    ОтговорИзтриване
  2. Все по-върл фен ти ставам! Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Mного елегантна мъжка картичка! Аз съм голям фен на такива,защото знам,че се правят изключително трудно.Твоята е великолепна!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е! Много стилна! Милото ти е направил перфектен възел. Ще споделиш ли кой е шрифта и на мен много ми хареса? :)

    ОтговорИзтриване
  5. Несполучлива картичка лично аз при теб не съм видяла! Тази е поредното доказателство, че правиш картичките си с много чувство, с много любов, с много сърце! И тази е страхотна и ефектите, които си постигнала с всеки елемент и техника са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна картичка - изпипан е всеки детайл. Личи колко емоция си вложила в нея.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря :) Шрифтът се казва An Unfortunate Event и може да се изтегли от ето тук:http://www.urbanfonts.com/fonts/An_Unfortunate_Event.htm. Хартията за основата взех от тук: http://farfarhill.blogspot.com/2012/05/new-freebies-papers-kit.html

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна картичка!!! Всичко ми хареса в нея, получила се е прекрасна композиция! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Mного елегантна картичка :) Много харесвам картички на морска тема, а ти си сътворима перфектната мъжка такава :)Наистина великолепна!

    ОтговорИзтриване
  10. What a fabulous card!

    Thanks for joining the 'for the boys' challenge at Crafty Cardmakers.

    ОтговорИзтриване
  11. Невероятна е! Възхитена съм! Толкова е стилна, идейно завършена - перфектно пасване на изображение и надпис, майсторска изработка! Браво!

    ОтговорИзтриване
  12. Наистина е невероятна! Първо като цветово съчетание, после морският възел и котвата... Всеки детайл си е на мястото и всичко е изпипано! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. наистина страхотна картичка, харесва ми до последния детайл.

    ОтговорИзтриване