понеделник, 14 май 2012 г.

Експерименти

Миналата седмица моя приятелка ме помоли да направя картичка за нейн близък абитуриент. Приех предизвикателството с идеята, че дори ако новите неща, които планирам да опитам, са неуспешни, ще възпроизведа картичката от миналата седмица. И така, въоръжена с повече идеи и планове, отколкото с време, направих ето това:
Отдавна исках да пробвам да прогоря част от хартията. В резултат на опитите ми достигнах до два извода: първо - хартията трябва да е по-тежка, тъй като по-тънката (като дизайнерската) при горенето става на вълни и второ - горенето е по-скоро тлеене по краищата, а формата се придава предварително с ножица. Много полезна при стопирането на процеса на тлеене се оказва слабо навлажнена домакинска гъба.
Брадсовете са боядисани със златна акрилна боя. И друг път съм боядисвала брадсове, но не толкова големи и не бях сигурна дали няма да си личат следите от четката. След нанасянето на втория пласт боя опасенията ми отпаднаха.
Друга новост е шиенето на ръка - просто се оказа, че нямам машинна макара с подходящия цвят, поради което с игла и конец обточих всички краища ръчно. Една хитрина- предварително на машина, но без конец, направих дупчици, за да станат после еднакви бодовете.
Печатът е от същия комплект на  ARTEMIO, от който ползвах кораба миналата седмица. Върху него отново направих релеф с прозрачна ембосинг пудра, но не си личи на снимките.
Май с това се изчерпват всички подробности около направата на картичката. Тъй като е презназначена за млад човек, ми се щеше да внушава оптимизъм и вяра в собствените възможности, да пожелава летящ старт и живот, изпълнен с интересни преживявяния и пътешествия (брадсовете и канапа станаха като очертания на маршрут).
Смятам да включа картичката в следните предизвикателства: КФП № 116 "От игла до конец" и в предизвикателството на Дани "Крал и кралица на бала".
Хубав и усмихнат ден на всички!

8 коментара:

  1. Страхотно се е получило. Идеята е чудесна и е изпълнена с много оригинални елементи!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва, напомня ми за филма Пърл Харбър, както и за саундтрака към него на Faith Hill :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Цял екшън с елементи на драма. Много ми хареса посланието на картичката. Като попадение в целта! Със сигурност ефекта на пожеланията е постигнат! Много символика усещам в нея и много оптимизъм! Доста си се трудила върху нея, но резултата е зашеметяващ. Благодаря ти че се включи в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за милите думи :)

    ОтговорИзтриване
  5. Всяко твое появяване е с една идея по-оригинално, по-вдъхновяващо, по-интересно! Визията на картичката е прекрасна, но тези брадсове, които сякаш обозначават точките на един изпълнен с интересности маршрут, е просто великолепна!

    ОтговорИзтриване
  6. Понякога се чудя как ви идват такива странни идеи за картички.Явно моето въображение е зациклило :-)Картичка е страхотна,а това с кабарчетата(поне на това ми прилича)и канапа е изумителна.Поздравления.

    ОтговорИзтриване