понеделник, 15 октомври 2012 г.

Корсет в сепия

Отдавна исках да направя картичка, която да наподобява корсет. Идеята е доста експлоатирана, но все пак ми се щеше да направя и своя интерпретация. Въпреки, че бях събрала необходимите материали, в това число и клещи за поставяне на капси, вдъхновението  все не ме спохождаше.
Снощи обаче се залових да измайсторя нещичко за моя близка приятелка, която днес има рожден ден. Като извадих материалите и се поразрових в блокчето на Prima Romance Novel се сетих за една снимка на корсет, която бях видяла в Pinterest, и разбрах как ще изглежда картичката - като черно-бяла фотография, леко пожълтяла от времето, но запечатала усещането и настроението на мига.
 Така с избистрена концепция и с доста заготовки за направа на цветчета, дето ми бяха останали от предишната картичка,  се стигна до създаването на това:


Тъй като се оказа, че нямам подходящ шнур за корсета,  използвах панделка. Май не съм я навървила правилно, но снимката не беше пред мен и липсата на личен опит с корсетите явно си е казала думата. Все пак ми се струва, че идеята е ясна.
Ще включа картичката в следните предизвикателства:
CMC#5 Happy Birthday! / Честит Рожден Ден!
CCH # 130 Handmade flowers
Забавлятелство Дванадесето: "Искрата на Вдъхновениeто"
Това е от мен. 
Хубав и усмихнат ден и наминете отново в сряда :)


11 коментара:

  1. Много оригинално!Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Оригинална и разбира се, хубава интерпретация на корсет! Във всяка една такава има какво да се види, а ти напълно го доказваш! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges! Късмет и се надявам отново да те видим при нас.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е! Цветята са прекрасни! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е нежна! И цветята са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  5. BEAUTIFUL card very well made full of colour perfect for birthdays ..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна е,идеята с корсета е много добра!Цветата ти са прелестни,благодаря ти за участието в Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  7. Корсета ти е невероятен....много ми харесва!надявам се да видим още от твоите красоти в Card Mania!

    ОтговорИзтриване
  8. Много, много, страшно много ми харесва!!!! Великолепно изпълнена идея!

    ОтговорИзтриване
  9. Не знак защо чак сега виждам тази красота! Великолепно си претворила идеята! Твоята интерпретация определино ме грабна - толкова е нежна и женствена !

    ОтговорИзтриване
  10. Великолепна картичка! Стилна и елегантна! Много ми хареса твоята интерпретация на корсета и особено дантелата от салфетки!Благодаря ти,за Вдъхновеното участие в Забавлятелството този месец!

    ОтговорИзтриване