вторник, 17 април 2012 г.

Bee Happy

Днес минавам да покажа картичката, която направих за рождения ден на една много мила дама.
  
 
 
 
Идеята с изображението на пчелата и играта на думи "Bee Happy" е доста популярна. Точно това ме мотивира преди време да се снабдя с пчелен печат. Когато получих обаче и слънчогледа като подарък от Greta's art, картичката се оформи от самосебе си. 
Пчеличката е отпечатана четири пъти - директно върху декоративната хартия на основата, върху обикновен картон, както и два пъти върху дизайнерска хартия ( два цвята - за телцето и крилцата). После отпечатъците върху картона и дизайнерската хартия се изрязват и върху картона се залепят първо телцето, а после и крилата. Върху картона се залепя и окото, а върху телцето от хартията се пробива дупчица, през която се показва очето след залепянето на двата пласта. Допълнително с 3D гланц обработих крилцата и черните раета по телцето.
Надписът Happy пригодих от един печат за рожден ден. Буквичките изрязах на ръка - с ножица и скалпел. Отделно отпечатах Happy и върху основата. Залепих надписа и пчелата с 3D квадратчета.За цвят прибавих блестяща зелена панделка, а също и копче и сърце, ей така, за разкош.
Май бях доста обстоятелствена :) 
Ще включа картичката в Забавлятелство Шесто "Добре дошли в Бинго "Мър-Мяу" (линията чарм, цветя, панделка).
Хубав и усмихнат ден!

6 коментара:

  1. Много зареждаща и оригинална картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна просто! Винаги една такава комбинация ме е карала да се усмихна, да погледна на света през други очи и особено в днешния мрачен и много мокър ден, ми донесе много слънчево настроение! Перфектна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, пчеличката е супер готина;) И толкова слънчево настроение има в твоята картичка!

    ОтговорИзтриване
  4. Голяма играчка е паднало.. виждам аз!:) Обаче пък финалния резултат е..ММмммм.. и си е струвал времето отделено за всички мънички детайлчета:)))

    ОтговорИзтриване
  5. Ели, доста си се постарала и ефекта е на лице! Лично на мен копчето и сърчицето, са ми мааалко в повече, но картичката ти е много слънчева и определено ми харесва!

    ОтговорИзтриване