неделя, 15 март 2015 г.

Неделно

Здравейте, мили хора! Напоследък не се навъртам много-много тук, тъй като разни други неща излизат на преден план. Това обаче не означава, че не ми се ще-при всеки удобен случай отварям кутиите с материали, пък ако ще да е само да изрежа няколко етикета, които да поставя на разсада с чери домати. Ако семенцата поникнат, обещавам да покажа снимки.
Днешните картички правих за две мои колежки, които имаха рождени дни миналата седмица.
Още преди няколко години се сдобих с няколко шаблона на Marabu по повод украсяване на стените на детската стая и планове за рисуване на калъфи за столовете в дневната. Детската стана чудесна, но до калъфите така и не стигнах. Затова пък ми хрумна, че мога да използвам по-деликатните шаблони върху картички. Първите опити бяха още миналата година, но тогава все нещо липсваше. Намерих го наскоро - шаблонът на Тим Холц Doily. Ето какво се получи:
Използвах общо пет цвята дистрес мастила, структурна паста, комплекта Happy  на SSS,  няколко пайетки, както и пънча 3в1 пеперуди на Марта Стюърт.

Ще включа картичката в следните предизвикателства:
SSS Monday Challenge - B is for...Butterflies
SSS Wednesday Challenge - Things That Fly

Това май е всичко.
Благодаря, че наминахте!
Хубава и успешна нова седмица!

4 коментара:

  1. Ех, страхотни са, Ели! Много ми напомнят на стила на SSS и си те представих в техния екип. :) Пожелавам ти един ден да си част от него и да имаш възмоцност да си играеш с много от техните материали, защото определено заслужаваш! :) <3
    А това, че си използвала похвати от mixed media в картичките си, е страхотно! Аз за сега не съм се осмелила, а да не говорим, че откакто съм почнала арт журнала, не съм правила картички. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Beautiful cards! Love the great designs and pretty backgrounds!! Great colors too!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ОтговорИзтриване
  3. Both cards are beautiful! Those butterflies are so pretty. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Толкова слънчеви и зареждащи с настроение картички!

    ОтговорИзтриване