сряда, 23 януари 2013 г.

Кръгла и изпълнена със съдържание

Става дума за картичка, разбира се. Като си гледам старите публикации ми прави впечатление, че честичко съм споделяла, че правя едно или друго нещо за първи път. Е, днес продължавам в същия дух :)
Днес показвам първата си кръгла картичка и първия си шейкър. Кръглите картички винаги са ми били слабост - едни такива спретнати и накипрени, винаги привличащи вниманието. Само че досега не съм се   пробвала да правя, защото когато картона се реже с ножица, крайчетата не са толкова прецизни и резултатът не е много впечатляващ.
Тъй като отскоро съм оборудвана с Биг шот и съответните кръгли шаблони за рязане, реших че отново е дошло време за експерименти. И за да бъде предизвикателството по-голямо, ми хрумна да се пробвам да направя едновременно и Easel card, и шейкър.  И понеже и това не беше достатъчно, се залових да правя картичката доста късно снощи, сякаш правенето на шейкър и работата с Биг шота вече са ми рутинни дейности, с идеята да успея да зарадвам с нея една от най-близките си приятелки, която днес има рожден ден. Добре, че се удържах и не пробвах да оцветя някой печат /оцветяването определено не ми е стихия/.
Разбира се, нещата не потръгнаха гладко и всеки от елементите е правен поне по два пъти. Дори топлият ембосинг, с който иначе безпроблемно се справям, нещо не ми се получаваше. В крайна сметка обаче се получи точно това, което очаквах. Много полезни ми бяха урочетата на Двете елши и на Кали. Моя рационализация е поставянето на изтънена лентичка за куилинг /около 2мм/ за прикриване на 3D тиксото между двата пласта на шейкъра. Направих го, защото картичката е черна и като се погледне отстрани бялото тиксо се виждаше.  Получи се доста добре /пък съм и скромна!/.
Първоначалната ми идея беше да напълня шейкъра с едни мънички топченца, които продават като декорация за маникюр. Само че се оказа, че не намерих  подходящи. После се сетих,  че имам малки червени камъчета, които са удачни за целта. И понеже всичко беше ново, реших да има поне едно познато нещо-цветовата комбинация.
Та ето я и картичката:
Камъчетата в движение:
И поглед отвътре /повтаря картинката от лицевата страна/:
Смятам да включа картичката в Забавлятелство Петнадесето: "Аз обичам..."
Това е от мен.
 Хубава и спокойна вечер!

8 коментара:

  1. Великолепна е, мнго ми харесва и съдържанието, и формата, и цветовата комбинация! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е!Много оригинална и стилна:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ели, картичката е станала страхотна! Явно експеримента е успешен - давай смело напред!
    Освен с лентичка бялото може да се прикрие и с шнурче... дано ме разбираш, че не знам как да обясня...

    ОтговорИзтриване
  4. Много е стилна! Класиката си е класика, никога не омръзва тази цветова комбинация, поне на мен. :)Права си за кръглите картички, определено привличат вниманието. Сега ми се прииска да направя и аз една. ;) Благодаря за вдъхновението!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красива и почитаща "съвършенството" на кръга картичка. Освен това няма как да не я свържа с една прекрасна точкова суинг рокля като тази например - http://pinterest.com/pin/144467100516367409/
    Браво, наистина вдъхновява!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, момичета! Тече, благодаря за идеята с шнурчето! Маги, ще чакам да видя картичката :) Shme, страхотна рокля, определено!

    ОтговорИзтриване
  7. Перфектна е! Класически цветове, изискан дизайн, точки - просто прелест!
    Това за скриването на бялото е наистина чудесна идея, особено когато има по-тъмни цветове.
    Радвам се, че сподели тази красота в Шареното ни Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване