четвъртък, 1 ноември 2012 г.

Пис-пис, Писанче

Ето че дойде време за Забавлятелство Тринадесет. Вече за втори път имам честта да правя картичка за вдъхновение и този път наистина ми беше много лесно, защото темата ми е близка. А този месец темата е "Котки". Ето и моята интерпретация: 

Тези котета бях видяла отдавна в блога на една много талантлива руска дама. Тъй като нямам подходящ печат, който да оцветя, пък и не се сетих за друга алтернативна техника, се пробвах да ги направя. Наистина се забавлявах и трябва да призная, че съм доволна от резултата.
 Докато ги правех, през цялото време си мислех, че ще подаря картичката на моята племенница, която е наистина луда по котките-тъй като нямат възможност да гледат коте у тях, когато пътува към къщата на родителите ми по средата на пътя тя се обажда на майка ми и й казва: "Бабо, приготви ми една котка!" Има предвид майка ми да й улови едно от котетата, които живеят в двора, за да може да го гушка.
Това е от мен. Надявам се да се забавлявате през ноември!
Хубав и усмихнат ден!

4 коментара:

  1. Ха-ха! Много е готина и много сладка...какви физиономийки имат само, а и този мишок :):) Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, Ели! Справила си се страхотно с изработката на котетата! Големи са сладури!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, какви сладки писани ! Много закачлива и весела !

    ОтговорИзтриване