сряда, 11 юли 2012 г.

Ние, роботите

За първи път ми се случва да правя втора публикация за един и същи ден. Не мисля, че ще ми стане практика, просто работата ме натисна напоследък и по този повод отлагах "звездната публикация", а днес имам за споделяне и нещо пъстро и весело, дето не му се чака...И така:
 Това е картичката, която правих за рождения ден на един десетгодишен малчуган, син на една от най-близките ми приятелки. Честно казано в началото малко се затрудних с избора на тема на картичката, защото като майка на момичета нямам поглед върху предпочитанията на младежите на тази възраст. Предположих, че сладките животинки вече не са актуални, а пък още е рано за тинейджърска визия. Така стигнах до роботите. Първоначално трябваше да е един робот, с тяло от кибритена кутийка с прозрачна стена и напълнено с бонбони. Да, ама кибритената кутийка беше доста голяма за размера на основата и роботът изглеждаше един такъв "дървен" и никак не беше атрактивен. Затова оставих тази идея и използвах дигиталните печати на Shery K, които може да намерите тук. Само да добавя, че в този блог могат да се намерят много хубави неща - дигитални печати и хартии, част от които са безплатни. След изтегляне само трябва да се въведе паролата, която е посочена в публикацията, за да се отворят файловете. Тъй като не можах да си избера само един робот от наличните в комплекта, използвах и трите като ги намалих доста, за да ги събера на картичката. Това малко затрудни рязането на малките детайли от велпапе (оцветените със сребърна акрилна боя) и буквите (използвах техниката paper piecing), но като цяло мисля че се получи доста добре. Хартиите са от блокче на Мy mind's eye. Прибавих и зъбчатка.
Е, това вече е всичко от мен за днес. Хубава и спокойна вечер!

3 коментара:

  1. Страхотна картичка се е получила! Роботите са големи сладури, а велпапето и очичките са много идейни допълнеия.

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, страхотна детска картичка си направила. Сигурна съм, че много ще се хареса :-) Тя дори на мен ми хареса, нищо, че вече не съм дете :-D

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! Наистина получателят я е харесал :)

    ОтговорИзтриване