неделя, 9 септември 2012 г.

За игрите и играчките на порасналите момичета

Ехооо! Ето ме отново след дъъълга почивка. Всъщност отпуската не беше толкова дълга, колкото ми се искаше, а след нея отново се повтори обичайната схема - много, много, много работа, дето се е събирала докато ме е нямало, за да се изсипе накуп. Та затова напоследък не съм нито продуктивна, нито приказлива.
Изминалите четири почивни дни обаче като че бяха глътката въздух, от която се нуждаех. Най-после свърших нещо, дето го отлагам от доста време-успях да подбера и обработя няколко снимки от импровизираната фотосесия, която направихме лятото. Идеята за фотосесията беше на моя приятелка от детинство, която се занимава с мода и е основател и дизайнер на марката DIEL (www.diel.ch). Та именно тя, след като изтърпя фукането ми с новия апарат (нали се похвалих, че имам нова играчка), предложи да снимаме няколко нейни модела, ей така, за забавление. Речено-сторено. Събрахме един полупрофесионален екип - професионален дизайнер и професионален фото консултант (моят брат, който жертва два дни от отпуската си, за да ме светне на основни тънкости на занаята), талантлив  фризьор любител в тинейджърска възраст - Лили, две красиви млади дами - Поли и Бояна, които в края на деня вече позираха перфектно, въпреки че не им се беше случвало досега, дъщеря ми Рая, която беше "момчето за всичко" и моя милост - пълен аматьор, заедно с безупречния NIKON D3200.
А ето и въпросните снимки:










 Оказа се, че снимането хич не е лесна работа, но пък създаването на красиви кадри носи страхотно удовлетворение :)
Пожелавам на всички приятна неделна вечер и една успешна работна седмица!



2 коментара: