понеделник, 12 ноември 2012 г.

Нашествието на джинджифиловите човечета

Ето че дойде време за първата публикация с коледна тематика за годината. Нейни главни действащи лица са ето тези сладури:

Направени са от светло кафяв филц и са с високи 11 см. Шаблончето за човечетата може да се изтегли от тук. Моето го разпечаха върху лист А5 като намалих размера на 65 %. Вътре са напълнени с вата. Пробвах да им избродирам усмивки, но нещо не ми се получи, поради което ги оставих със "сериозни" изражения.
Забелязах, че декоративният ефект на човечетата нараства значително при увеличаване на броя им на единица площ,  т. е. колкото повече, толкова повече :)
Хубав и усмихнат ден!

7 коментара:

  1. О, Ели, прекрасни са! Аз отдавна си търсех хубав шаблон за такива човечета и твоя е чудесен. Благодаря ти много, със сигурност ще го ползвам :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Диди! Първоначално не бях очарована от този шаблон, защото човечето ми се струваше много тантуресто, но след неуспешен опит с един друг съвършен на пръв поглед шаблон и едно клощаво човече, се върнах към този, който се оказа чудесен.

      Изтриване
  2. първа коледна публикаци и е страхотна. Очаквам с нетърпение да видя и останалите !!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, какви са сладки тези медени човечета... нищо, че са от филц :о)))

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятни сладури са! Задължително ще се пробвам да направя и аз. Моето момченце много ще се зарадва на такава играчка. :)

    ОтговорИзтриване