събота, 5 януари 2013 г.

За новите неща

Посрещането на Новата година обикновено е съпътствано и с нови придобивки. За една от най-близките ми приятелки Новата година започна в ново жилище. Това беше и повода за създаването на тази картичка:
Тъй като правенето на картичката съвпадна с ролята ми на вдъхновителка в Забавлятелство Петнадесето:"Аз обичам...", използвах любимата си цветова комбинация - черно и бяло, плюс още един цвят, в случая червен. За първи път имах повод да използвам и един от любимите си печати, а също и една любима техника - топлия ембосинг. Хартиите са от блокчето Christmas Home на Teresa Collins.
Вероятно забелязвате, че на снимката горе има воден знак, който възпроизвежда пеперудата от хедъра на блога. Трябва да се похваля, че вече съм горд собственик и на такъв печат. Това са моите подаръци от приятелката ми, за която беше предназначена картичката, която е един от основателите и собствениците на "Уни Арт Реклама" Търговище. 
Това май е всичко. 
Ще включа картичката в ССН #135 - Easel card.
Хубава и спокойна вечер и не забравяйте да се забавлявате през януари!

1 коментар: